Zpáteční adresa

Olza Logistic – Razonbike.cz

Karvinská 1897

737 01 Český Těšín

Balík s objednanými produkty k Vám dorazí do 4-6 pracovních dnů. Kurýr vyzvedne zásilku a doručí ji na místo určení za nejlepších podmínek.

POSTUP VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Produkty zakoupené spotřebiteli na dálku (online) lze vrátit. Spotřebitel má právo písemně informovat podnikatele o odstoupení od nákupu, respektive o vrácení zboží bez sankcí a bez udání důvodu, a to do 14 pracovních dnů ode dne převzetí zboží.

Pokud se zákazník rozhodne vrátit zboží – hradí náklady na dopravu zboží prodávajícímu.

Informujte nás e-mailem pokud se rozhodnete vrátit zboží. Pošlete zprávu na contact@razonbike.cz a vyplňte Produkty zakoupené spotřebiteli na dálku (online) lze vrátit. Spotřebitel má právo písemně informovat prodávajícího o odstoupení od nákupu, respektive o vrácení zboží bez sankcí a bez udání důvodu, a to do 14 pracovních dnů ode dne převzetí zboží.

Odeslání produktu zpět

Odešlete nám produkt, který chcete vyměnit. Za zásilku musíte zaplatit a odeslat ji na adresu:

Olza Logistic – Razonbike.cz

Karvinská 1897

737 01 Český Těšín

Doporučujeme zaslat Českou poštou – jedná se o nejlevnější způsob vrácení.

Doprava je od 2200 Kč zdarma

Opravná faktura a výměna

Poté, co obdržíme zásilku a ověříme, zda je výrobek nepoužitý a je plnohodnotný vystavíme opravnou fakturu. Bude Vám odeslána na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce. Následně peníze vrátíme na uvedené číslo účtu do 14 dnů od odstoupení kupujícího od kupní smlouvy

Pokud si přejete změnit produkt na jinou velikost nebo barvu nebo na jiný produkt, kontaktujte nás prosím předem na contact@razonbike.cz

Dodání

Každý zákazník může sledovat svůj balík na webových stránkách kurýrní společnosti. Číslo zásilky se nachází v e-mailové zprávě odeslané na adresu uvedenou v zásilce.

Objednané zboží není možné osobně vyzvednout.

Příjem balíků

Nezapomeňte, že zákazník je povinen zkontrolovat, zda obdržené zboží nebylo při přepravě poškozeno. Pokud je balík neporušený, podepište potvrzení převzetí, otevřete balík a zkontrolujte stav zboží za přítomnosti kurýra.

Kurýr je povinen počkat do momentu otevření balíku a v případě poškození sepsat protokol o poškození. Pokud si všimnete poškození po odjezdu kurýra, kontaktujte co nejdříve kurýrní společnost a požádejte sepsání protokolu o poškození.

V případě nahlášení poškození zboží bez vyhotovení protokolu o poškození může být reklamace zamítnuta. Bez ohledu na to, zda se Vám podaří sepsat výše uvedený Protokol, kontaktujte nás prosím co nejdříve.

Kurýr doručuje balíky od pondělí do pátku od 9:00 do 17:00 ě podle místa bydliště. Čas vyzvednutí je mezi kurýrem a zákazníkem sjednán individuálně. Obchod razonbike.cz nemá žádný vliv na dobu dodání zásilky zákazníkovi.

Pokud zvolíte možnost platby na dobírku, připravte si vypočítanou částku.

Nezapomeňte! Doporučujeme Vám vždy zkontrolovat obsah zásilky za přítomnosti kurýra, i když nenese žádné viditelné známky poškození.

https://razonbike.cz/returncz.pdf